22 februari 2011

Tips!

I need some tips, good horror and comedy movies!! Anyone??

2 kommentarer:

  1. Haha inga problem! Du vet att jag och C är filmfreaks! Här är några riktigt bra filmer..

    1. The experiment (spännande drama thriller med Adrien Brody och Forest Whitaker)
    2. The last house on the left (drama thriller)
    3. I spit on your grave (magstark thriller med starka scener, jag gillar den dock eftersom det är en "hämndfilm") OBS ladda ner remaken och inte orginalet som är från 70-talet!
    4. Life as we know it (mysig komedi om hur livet förändras när man får barn)
    5. Superbad (men den kanske du redan sett? , komedi)
    6. Take him to the greek (komedi)

    Och den bästa sparar jag till sist: ORPHAN!! Skräckis med en ovanlig tvist! OBS det är inte sammma film som "the orphanage" som många blandar ihop den med!

    Kram/Affi

    SvaraRadera
  2. Åhhhh tack Affi! Vad snällt! Har utnyttjat dina tips dessa dagar, men vissa av dem har jag redan sett! Tipsa om annat om du har, jag ska oxå tipsa men jag tror du har sett alla som jag sett. Fast jag kan STARKT Rekomendera att du ska börja se vapire diaries från början, My gooood så bra den är. Puss på dig

    SvaraRadera